Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 18:22:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  P.C.Brandwijkschool aan de Duinstraat. 55
| | |-+  op zoek
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: op zoek  (gelezen 14641 keer)
stampertje57
Gast
« Gepost op: 17-02-2014, 13:22:41 »

hoi hoi
mijn naam is Piet van Zeggelaar in de jaren 60/70 heb ik op de PC BRandwijkschool gezeten aan de Duinstraat 55 te Schevingen. Naast onze school was er een politieberau en tegenover de school tram 11
de directeur was toen dhr Boogerd en werd later onze gymleraar dhr Keuning. uit die tijd heb ik nog 1 klassefoto we hadden toen een kermis gemaakt van papier machee of hoe dat heten mag we haalden toen de krant
me eerste vriend was toen meteen Cor Schaap van de Zeezwaluwstraat 103 in Schevingen. Hij had nog een broer Wim en een zus Tineke Schaap. Ik ben 1x blijven zitten. Verder zover ik weet zaten er toen Wim en Wessel Hol harm v.d. Vlis Willem Bal maar uiteraard wordt dit herkend door een lezer of lezeres en zal het leuk zijn als je je aan zal melden ik hoop het. Ik woonde toen aan de Berkstraat 5 en me vader had een goed lopende zaak in de Torenstraat. in 1975 zijn we verhuisd naar de Veluwe waar ik nog steeds woon.
groeten en wie weet tot gauw
piet van zeggelaar
Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!