Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 23:40:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Thaborschool 2e, Pluvierstraat
| | |-+  2e Thaborschool, 1954, klas met juffrouw
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 2e Thaborschool, 1954, klas met juffrouw  (gelezen 18086 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 08-04-2006, 07:54:39 »



2.Fredy de Jong, 3.Wil Spaans, 4.Ali..., 5.Elly..., 6.Anneke van der Zwan, 8.Greetje Vink, 9.Ineke Vrolijk, 10.Corrie de Jong, 11...van Duivenbode,
12.Ab Taal, 15.Peter de Roode, 16.Maarten Taal, 17.Maarten Pronk, 18.Max..., 19.Hans Roos
20.Els van Toor, 21.Emmy Grootveld, 22.Frieda Mellaart, 23.Willy Roos, 25.Leo Dijkhuizen, 26.Maarten Pronk, 27.John van der Galiën, 28.Adriaan Pronk,
29.Jan Klein, 30.Arie Taal, 31.Maarten Spaans, 32.Kees den Heijer, 33.Pieter de Graaf

Laatst gewijzigd op 28 december 2006.

Het jaartal 1954 stond achterop een originele foto afkomstig van J. J. Spaans, zoon van meester Spaans.
Dringende oproep: wie weet de naam van de juffrouw (nr. 24) ?
Zie ook http://www.ecodtp.nl/thaborschool.
« Laatste verandering: 18-01-2019, 20:38:36 door Leen » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 08-04-2006, 07:55:08 »

number 22 is my grandmother frieda mellaart.She is now lives in Naramata in the okanagan valley. She is married and she has three daughters and nine beautiful grandchildren. Her two older brothers are Cor and Marino Mellaart who live in penticton also her younger brother John and her sister Rietje, her sister willie lives in vancouver island and her sister connie in Toronto. She and her brothers and her sisters will come to the reunion  Grin
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 08-04-2006, 07:55:19 »

Wil graag even reageren op de klassefoto van juffrouw Harmeijer, het meisje op de foto met nr. 2, ben ik, Fredy de Jong uit de Doggersbankstraat.
Woon na veel omzwervingen in Sneek (Friesland) Ben gehuwd en heb drie zonen en twee kleinkinderen
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 08-04-2006, 07:55:31 »

Hallo,
Mijn naam is Arie Taal, tegenwoordig beter bekend als Aad Taal.
Ik woon al meer dan 25 jaar naar mijn zin in Benthuizen. Met Wil (meisjesnaam: Bal) heb ik een dochter (30 jr.) en twee zoons (een tweeling van 26 jr.). Als het lekker weer is, gaan we nog steeds naar het "stille" strand (La Cantina).
Ik heb de klassefoto bekeken, maar op dit moment kan ik alllen de volgende toevoegingen geven:
nr. 3: Wil Spaans; nr. 4: Ali ?; nr.5 : Elly?; nr. 6: Anneke ?; nr.: 9: Ineke ?; nr. 15: Peter de Roode; nr. 28: Adriaan Pronk; nr. 29: ? Klein;
nr. 32: moet zijn: Kees den Heijer; nr. 33: is Pieter de Graaf.
Wellicht dat er binnenkort nog meer naar boven komt.
Veel succes met de voorbereidingen en tot 30 oktober a.s.

Arie/Aad Taal
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 08-04-2006, 07:55:54 »

De onderwijzeres op deze foto stond eerder foutief aangegeven als juffrouw Harmeijer. Wie weet wat de naam wel moet zijn?

Toelichting:
Het blijkt dat juffrouw Harmeijer op een aantal andere foto's staat
(zie bijvoorbeeld http://www.scheveningen-duindorp.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=243)
en duidelijk een andere persoon is.
Leen
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Corrie47
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 03-12-2006, 19:59:28 »

Wil graag even reageren op de klassefoto van juffrouw Harmeijer, het meisje op de foto met nr. 2, ben ik, Fredy de Jong uit de Doggersbankstraat.
Woon na veel omzwervingen in Sneek (Friesland) Ben gehuwd en heb drie zonen en twee kleinkinderen

Hallo Fredy. Wat leuk je zo hier op deze site te zien en leuk die klassen foto's. haalt weer herinneringen bij mij op. Ik ben Corrie de Jong (ken je me nog?) Ik ben de nummer tien op de foto. Ik heb ook drie zonen en twee kleinkinderen, alleen ik woon nog in DenHaag.
Misschien hoor ik nog wat van je als dat je leuk lijkt. Ik hoor het wel groetjes Corrie de Jong
Gelogd
Corrie47
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 05-12-2006, 15:28:26 »

hallo !  ik ben Corrie de Jong en ik wil graag reageren op de klassenfoto''s  uit 1954 de nr,10 dat ben ik ,en de foto uit 1959 met de meesters Baak en van Leeuwen sta ik op nr,17 en mijn broer Hugo deJong op nr,34 ik hoop dat dit bericht doorkomt want ik ben niet zo goed op de computer 
Gelogd
Leen
Global Moderator
Directeur
*****
Berichten: 267


Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #7 Gepost op: 28-12-2006, 20:41:36 »

Hallo Corrie,
Je naam staat er nu bij.
Ook de foto uit 1959 met de meesters Baak en Van Leeuwen is nu in orde wat betreft jou en je broer Hugo.
Je kunt beide foto's erg gemakkelijk vinden op de volgende website. In de naamlijst kun je ook jezelf opzoeken en dan door te klikken bij de foto komen:
http://www.ecodtp.nl/thaborschool.
Groeten,
Leen
« Laatste verandering: 27-06-2022, 09:34:50 door Leen » Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!