Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 15:25:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Kleuterscholen
| |-+  Openbare Kleuterschool, Westduinweg
| | |-+  Openbare Kleuterschool Westduinweg 40, periode 1962-1964.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Openbare Kleuterschool Westduinweg 40, periode 1962-1964.  (gelezen 8978 keer)
strand
Gast
« Gepost op: 11-04-2006, 22:05:46 »

Wie heeft er foto's uit de periode 1962 tot 1964 van de klas van juff. Hoogenraad?
Klasgenootjes, die ik mij kan herinneren maar die misschien in een andere kleuterklas zaten, waren: Jenny Bal, Simon Bron, Corrie Brugman, Tineke Groen, Bert den Heijer, Astrid de Jager, Hetty, Thea van Onzen, Ted? van Onzen, Pieter de Ruiter, Aadje van Rijn, Albert Sprokkereef, Helma Toet, Connie den Heijer, Arie Mos, Alie & Teun, Hans & Frans, Peter & Nelly van Roon, Corrie Bal, Cees van Toor, Mieke Bout, Willie Baak, Petra Aandewiel, Cobie Engelhart, Andréa en Lia.

Andere kleuterjuffen waren o.a.: juff. Beer (schoenensmeer) en juff. den Drijver.

De concierge was juff. de Niet, een lieve, lange, magere mevrouw die met lijn 11 reisde. Ze maakte weleens appelmoes (warm, met een kaakje om te dopen) en dat mochten we  in groepjes in het keukentje opeten.
Schoolreis naar Duinrell.
Groet, Anneke Dijkhuizen.
« Laatste verandering: 09-02-2009, 21:11:51 door Roosje » Gelogd
marja
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 13-03-2011, 05:15:37 »

ik heb ook op de kleuterschool gezeten en heb er nog een foto van,moet m alleen nog plaatsen ben marja pronk en 52 jaar zat bij juffrouw beer idd schoenensmeer haaa Grin
Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!