Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 13:37:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Idenburgschool, Westduinweg
| | |-+  Idenburgschool jaartal onbekend
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Auteur Topic: Idenburgschool jaartal onbekend  (gelezen 72783 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #45 Gepost op: 06-04-2006, 12:42:57 »

Spreek vrijmoedig over mij maar misbruik mijn naam nooit, u komt binnen als een andere gast, vervolgens als een andere goof, de koppolstockstraat was en is gewoon Koppelstokstraat.
Deze site is bedoeld om klasgenoten te vinden en niet om uit te vinden wie en waar mensen zich bevinden, in dat geval heeft Anneke u uitgenodigd om te beppen op de site "Cafe langs de haven", ik zou zeggen, grijp je kans en ga daar de boel vermaken, binnen de korste keren krijgt u de kat en zult in uw schulp terug keren
vr.gr.
De enige echte goof.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
GerardKnoester
Gast
« Antwoord #46 Gepost op: 03-07-2006, 21:04:51 »

Ha die Leen,
Om die foto's naar mij toe te loodsen moet je wel over een scanner beschikken dan zou je ze per e-mail aan mij toe kunnen zenden.
In het andere geval zou je de foto's per post aan mij toe moeten zenden waarna ik ze zal scannen en ze vervolgens aan je terug zenden

Ik hoor wel.
Lina.
Hallo Lina en Leen.
Ik heb een paar teelten met Nico z,n Vader (Klaas) gevaren op de Sch.39.
Toen nog (Nico,tje)ging met ons een reisje mee als Prenter.
Kijk eens bij visserijschepen,dan Sch.39,daar heb ik een aantal foto,s laten plaatsen,op een 5 tal foto,s staat Nico er ook op.
M.V.Gr.
Gerard Knoester.
Gelogd
leentje
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: 30-07-2006, 22:04:04 »

Ik weet wel wie de leraar en lerares zijn. Het zijn de Heer v der Mark en Juffrouw Korteweg. Meester van de Mark woonde in de Namensestraat en juffie Korteweg op de van Boetzerlerlaan.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!