Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 16:13:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Kleuterscholen
| |-+  Sneeuwwitje, Deventersestraat
| | |-+  Kleuterschool Deventersestraat 1947-1949
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Kleuterschool Deventersestraat 1947-1949  (gelezen 16775 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 06-04-2006, 13:02:40 »





2.André Boekhout, 31. Jan Lindeboom

Hallo, groeten uit Nieuw Zeeland! Hierbij in de bijlage een foto van de Kleuterschool in de DEVENTERSESTRAAT; deze foto is genomen tussen 1947 en 1949, toen ik daar zat. Later hebben ze deze kleuterschool SNEEUWWITJE genoemd; de school stond er nog 4 jaar geleden, toen ik in Nederland was; Ikzelf( DIRK KROMMENHOEK) sta: VOORSTE RIJ 3de van links; 2de van rechts: JAN LINDEBOOM; 2de RIJ: MIDDEN: Juffrouw ?; derde van links KOOSJE VAN DER VEGT; 3de RIJ 2de van links ? POMES; BOVENSTE RIJ 5de van links: JOHAN VERHEIJ; 6de van links: RONNIE SCHOENMAMER
« Laatste verandering: 20-07-2010, 23:19:10 door Roosje » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
jalind
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 22-03-2007, 16:00:13 »

Dick Krommenhoek

Hartelijk dank voor deze foto. Toch prachtig dat deze vanuit NieuwZeeland weer in Scheveningen terug is gekomen.
Ik moet wel bekennen dat ik behalve mezelf niemand meer herken van deze foto. Hopelik zijn er nog een paar kleuters van toen die de gegevens kunnen aanvullen.
Wellicht moet hiertoe de foto ook nog op de site van de schoolbank gezet worden.

groet  Jan Lindeboom (31)     
Gelogd
ATB
Kwekeling
*
Berichten: 2


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 17-07-2010, 20:03:21 »

Ik ben André Boekhout, nummer 2. Ik woonde sedert half 1948 in de Arnhemsestraat 67 2-hoog en ging dus naar de kleuterschool op de hoek Arnhemsestraat/Deventersestraat, lekker dichtbij en mijn moeder kon me zelfs zien op het schoolplein vanaf het balkon bij de keuken.
Het moet m.i. dus herfst-winter 1948 resp. voorjaar 1949 zijn.

Met vriendelijke groet,

André Boekhout(nr:2)
Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!