Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 11:58:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Prins Willemschool, Prins Willemplein
| | |-+  Prins Willemschool 1962
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Prins Willemschool 1962  (gelezen 30990 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 06-04-2006, 22:12:04 »





2. Mink van Rossum,
« Laatste verandering: 29-01-2018, 22:11:30 door Roosje » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 06-04-2006, 22:13:37 »

Ik herken een aantal mensen op deze klassefoto hoewel ik niet in deze klas zat. De namen zijn Joke Schaap,Adrie Roeleveld, Ineke v.d. Zwan, Arie Raats.
Zelf heb ik geen foto"s maar zou ze graag zien.Wie heeft ze nog? Zat in de klas bij o.a. Stientje Pop, Lydia Thijssen, de drieling Joke, Jan en Theo de Koning, neef Bennie de Roode enz. Kortom ik ken bijna alle namen nog.

gr. Alie van Bemmel
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 06-04-2006, 22:13:45 »

Hallo Alie,
Ik heb alleen deze foto van de Prins Willemschool Als je deze wilt geef dan je email adres door dan mail ik hem naar je.
Gr. Maarten Visser
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
rina
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 09-01-2008, 19:45:15 »

Hallo,ik ben Rina Wiersma .Volgens mij is de jongen nummer 14 mijn broertje Alex Wiersma.
Er waren er twee die Alex Wiersma heten. Alex van mijn ome Willen (de blauwe zo noemde ze hem) en tante Toos uit de Katwijkstraat .En dan die van ons uit de zandvoortstraat. Ik ben er bijna zeker van dat het mijn broertje is .Er staan ook nog foto's van ons op schoolbank.Die ik meestuur ik weet niet of het zo goed is mijn vader RinusWiersma heeft niets met de school te maken De Foto ben ik aan het herstellen hij is erg beschadig.Zo heb ik meer fotos van de betaaf die toen nog een speeltuin was. Het zoutschip aan de Haringkade zie je mijn opa zout scheppen . ok Groetjes Rina

 
Gelogd
GerardKnoester
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 10-01-2008, 17:40:08 »

Hallo

« Laatste verandering: 23-05-2008, 17:54:26 door GerardKnoester » Gelogd
Eveline
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 12-12-2008, 10:33:43 »

Hallo Alie,

Volgens mij heb jij mij in de klas gezeten!!! Mijn naam is Eveline Jordan en ik heb nog wel een foto van de zesde klas met meester Thomassen. Laat me even weten of je een kopie wilt.

Groet van Eveline
Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!