Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 21:44:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Thaborschool 2e, Pluvierstraat
| | |-+  2e Thabor, 1957(?) klas…) meester Stienstra.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 2e Thabor, 1957(?) klas…) meester Stienstra.  (gelezen 14993 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 07-04-2006, 22:23:26 »



'Hallo allemaal,
deze foto van mijn klas zal omstreeks 1957 gemaakt zijn. De onderwijzer was meester Stienstra, ook staat het hoofd van de school , dhr van Leeuwen, op de foto. Zelf zit ik (Arie Roeleveld)  op de onderste rij, 4e van rechts. Een aantal namen van klasgenoten zijn: Teun Klein (onderste rij 3e van rechts), Rino Mellaart (onderste rij 2e van rechts) Wim de Best (onderste rij helemaal rechts), Maarten Verheij (onderste rij 5e van rechts), Tinus Bruin (2e rij van boven 3e van rechts), Leo den Dulk (2e rij van boven 2e van rechts), Arie Blauwboer (2e rij van boven helemaal rechts). Verder namen die ik mij nog kan herinneren zijn: Rietjes Vink, Tineke Dijkhuizen, Piet Blok, Emmy Krijgsman (bovenste rij 5e van links). Koos Vrolijk, Dick en Appie Visser.'

De groeten van Arie Roeleveld.
 
Wie herkent zichzelf? Laat het ons weten en meldt je aan voor de reünie!
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 07-04-2006, 22:23:45 »


1.Ineke Bal, 2 Corrie spaans, 3.Ellie Mos, 4 Dikkie Pronk, 5.Emmy Krijgsman, 6.Concierge Pronk, 7.Maartje Pronk,
8.Meester van Leeuwen, 10.Ineke van Duyn, 12.Jan Taal, 13.Leen Spaans,
16.Nellie Brand, 17.Kees van der Plas, 20.Anneke Westerduin, 21.Gerard..., 22.Appie Visser, 23.Koos Vrolijk, 24.Aad Overduyn,
25.Kees Mos, 26.Tinus Bruin, 27.Leo den Dulk, 28.Arie Blauwboer,
29.Riet Oosterbaan, 31.Sonja Spaans, 32.Truus Jol, 33.Marga..., 34.Els Roeleveld, 35.Meester Stienstra,
36.Piet Blok, 37.Henk Rostohar, 38.Teun Pronk, 39.Riet Vink, 40.Tineke Dijkhuizen, 41.Adrie den Heijer,
42.Huig Taal, 44.Dikkie van der Zwan?, 45.Jochem Franke, 46.Maarten Verheij, 47.Arie Roeleveld, 48.Teun Kleijn, 49.Rino Mellaart, 50.Wim de Best


Laatst gewijzigd op 5 november 2004.
Zie ook http://www.ecodtp.nl/thaborschool.
De foto staat daar onder '2e Thaborschool, ca. 1957, klassen met meesters Stienstra en Van Leeuwen'.
« Laatste verandering: 21-01-2019, 10:43:50 door Roosje » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 07-04-2006, 22:24:06 »

Je word wat ouder,en het is al laat op de avond,Sorry Dikkie van der Zwan nummer 44 het was een spontane ingeving dus bij herkenning nog even een bevestiging.
Groetjes
Wim de Jong
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 07-04-2006, 22:24:16 »

Hallo allemaal,
Nummer 16 is Nellie Brand en nummer 24 is mijn broer Aad (Atie) Overduyn.
Groeten Tineke Overduyn.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 07-04-2006, 22:24:35 »

hallo ik ben kees van der plas woon al jaren op katwijk maar ik ben dus nr. 17 op de foto ik hoor graag reacties van jullie het is wel een hele tijd geleden dat we elkaar gezien hebbe. vind het heel leuk om bij die reunie te zijn.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 07-04-2006, 22:24:48 »

hallo ik ben ineke van duyn, nr 10 op de foto.
De namen die bij mij op komen bij het zien van de foto zijn;
Nr 2 Corrie spaans, Nr 4 Dikkie pronk, Nr 10 Ineke van duyn, Nr 13 leen spaans,Nr 31 Sonja spaans,Nr 32 Truus jol, Nr 34 Els roeleveld, Nr 40 Tineke dijkhuizen, Nr 41 Adrie den heyer
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #6 Gepost op: 07-04-2006, 22:25:13 »

'Hallo allemaal,
deze foto van mijn klas zal omstreeks 1957 gemaakt zijn. De onderwijzer was meester Stienstra, ook staat het hoofd van de school , dhr van Leeuwen, op de foto. Zelf zit ik (Arie Roeleveld) op de onderste rij, 4e van rechts. Een aantal namen van klasgenoten zijn: Teun Klein (onderste rij 3e van rechts), Rino Mellaart (onderste rij 2e van rechts) Wim de Best (onderste rij helemaal rechts), Maarten Verheij (onderste rij 5e van rechts), Tinus Bruin (2e rij van boven 3e van rechts), Leo den Dulk (2e rij van boven 2e van rechts), Arie Blauwboer (2e rij van boven helemaal rechts). Verder namen die ik mij nog kan herinneren zijn: Rietjes Vink, Tineke Dijkhuizen, Piet Blok, Emmy Krijgsman (bovenste rij 5e van links). Koos Vrolijk, Dick en Appie Visser.'

De groeten van Arie Roeleveld.

Wie herkent zichzelf? Laat het ons weten en meldt je aan voor de reünie!
« Laatste verandering: 23-02-2013, 17:10:46 door Roosje » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #7 Gepost op: 07-04-2006, 22:25:36 »

De naam van je broer Henk staat er nu bij, Jaap. Bedankt.
Zou je bij eventuele volgende reacties niet de hele foto willen citeren, maar daarentegen wel gebruik willen maken van de genummerde foto en het nummer van de toegevoegde persoon willen vermelden?
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #8 Gepost op: 07-04-2006, 22:25:40 »

Heeej ik ben Iris Overduyn ik heb nisk met deze foto te maken maare naja ik kwam hier terecht omdat ik me iegen achternaam Iris OVERDUYN op zocht en ik vind dus Tineke Overduyn
ik wouw graag vragen als Tineke dit leest om contact op te nemen met mij  dat lijkt me leuk om iemand te leren kennen die ik niet ken ,
misschien als tip mijn Opa en Oma zijn Aantje Blok en .... Overduyn , sorry ik weet niet hoe die heet , zijn allebij al overleden
maja
Gr
Iris
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!