Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 01:00:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Thaborschool 2e, Pluvierstraat
| | |-+  2e Thaborschool, 1955/1956 meester Emmerich.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 2e Thaborschool, 1955/1956 meester Emmerich.  (gelezen 7050 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 08-04-2006, 09:00:03 »


 

Omdat ik maar geen foto van mijn klas zag, hierbij een van misschien niet al te beste kwaliteit.
Deze klassefoto is van ongeveer 1953/1954, 2e Thaborschool met meester Emmerich.
Van boven naar beneden en van links naar rechts de volgende namen die ik mij kan herinneren.


Wim ? / Cor de Jong / Anton Hoogsteder / ? / Meester van Leeuwen / Jantje Vrolijk / Tineke den Dulk / Rene Sluiter / Sjaaantje van Saanen / Greetje Vink
? / Nico ? / Piet Bruin / Willie den Heijer / ? / Diane Rog / Coby de Graaf / Coby Hogendijk / ikzelf half Corrie Bruin / Adrie Dijkhuizen
Jantje Mellaart / Arie den Dulk / Henk van Beelen / Annie de Graaf / ? / Meester Emmerich / Annie van Beelen / Ria ? / Jannie ? / ? Gillise / Ellie vd Galie
Leen Spaans / Martin Mos (overleden) / Gijs ? / Arie ? / ? / Henk ? / Robbie ?.


Ik ben reuze benieuwd naar reakties. Van Anneke (Adrie) Dijkhuizen zag ik al een berichtje dat zij het leuk vond om weer met mij in contact te komen.
Ellie vd.Galie is naar mijn weten naar het buitenland gegaan. (Canada of New Zeeland dacht ik) Met Diane Rog heb ik contact via mijn werk.
Herinneren genoeg natuurlijk. Wacht jullie reakties af. Mijn e-mail adres is spaa@xs4all.
Allemaal hartelijke groeten van Corine Spaans-Bruin (Corrie)
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!