Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 20:16:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Duinrandschool, Pluvierstraat
| | |-+  oude klasgenoten
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: oude klasgenoten  (gelezen 9056 keer)
meester
Gast
« Gepost op: 26-05-2008, 15:35:03 »

Hallo mensen wie heeft er in de periode van 1948  tot 1951 op de Duinrandschool bij Meester v Leeuwen
[ de Gok] in de klas gezeten. Ik ben erg benieuwd of er nog mensen van die jaren aktief op de computer zijn.
                                                                                                                            Groets Leen Bal
Gelogd
meester
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 05-06-2008, 16:47:56 »

Hallo mensen wie heeft er in de periode van 1948  tot 1951 op de Duinrandschool bij Meester v Leeuwen
[ de Gok] in de klas gezeten. Ik ben erg benieuwd of er nog mensen van die jaren aktief op de computer zijn.
                                                                                                                            Groets Leen Bal



Hallo mensen hier wat namen van leerlingen die van 1948 tot 1951 bij meester v/Leeuwen in de klas zaten.
Dat waren Arie v/d Zwan, Jan Vink,Jaap Meere,Ab Spaans, Crhis Beuker,Leo van Veen,Wout Harteveld,
Sjors Beckhoven,Meisjes: Miep Harmsen,Anneke Tuit, Co Verbaan,Hennie Bommezijn, Corrie de Bruin, Corrie Janson.
Tineke de Rode, en Dinie Wessels. Nou mensen ik hoop dat er op al deze namen gereageert zal worden. Leen Bal
Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!