Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 21:01:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Veel gestelde vragen
| |-+  Veel gestelde vragen en berichten
| | |-+  Opening van ons online kookboek
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Opening van ons online kookboek  (gelezen 27893 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 28-10-2013, 23:28:30 »

Vandaag de opening van ons online kookboek

Graag wil ik u op de hoogte brengen van een nieuwe service die u aangeboden wordt door alles over Scheveningen. Het betreft een persoonlijk online kookboek.

Het idee is geboren dat ik vaak op mijn werk besloot wat ik ’s avonds wilde gaan koken en dan moest ik maar gokken wat voor een ingrediënten ik nodig had en vaak kwam het voor dat ik toch iets vergat, waardoor ik weer onnieuw boodschappen moest gaan doen,  waardoor ik veel tijd verloor en vaak geen zin meer had. Nu kan ik overal ter wereld (als er een internet verbinding  is) bij mijn persoonlijk recepten en daar een tablet steeds goedkoper wordt zijn deze gemakkelijk in de keuken te gebruiken.

Het programma is eenvoudige in gebruik en mochten er opmerkingen of suggesties zijn dan hoor ik het graag. Wij kunnen het gemakkelijk aanpassen. De recepten zijn voor andere niet zichtbaar, zodat u wel een inlognaam (e-mail )en een wachtwoord moet gebruiken. Er wordt ook een cookie geplaatst, zodat u niet steeds opnieuw hoeft in te loggen.

Wilt u het zelf uitproberen, dan kunt het hier vinden. www.allesoverscheveningen.nl/recepten

Met vriendelijke groet van de webmaster,

Johan Roos
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 03-11-2013, 23:44:02 »

Heb het kookboek iets aangepast en je kunt nu per recept aangeven of andere die ook mogen bekijken.
En ik heb daarvoor een gast pagina gemaakt  http://www.allesoverscheveningen.nl/recepten/index_gast.php

Dus je hebt nu twee pagina's de enen voor de gebruiker waar hij ook de beschikbare recepten ziet die door andere vrij gegeven zijn.

Na het eten ga ik kijken of je ook nog fotootjes van je gerechten er bij kunt plaatsen.
Hoeveel per gerecht?

Probeer het even uit, ik hoor van jullie of dat het werkt
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 07-11-2013, 21:46:55 »

Goede avond allemaal, het receptenboek heeft weer een update gehad, je kan nu bij elk gerecht een foto plaatsen, die gelijk op maat gemaakt wordt.

Moest aardig wat dingen omzetten, dan hoop je maar dat alles blijft werken, maar zover ik het kan overzien zitten er geen foutjes meer in en werkt het aardig.

Dus ik zal zeggen, testen maar!!!

Mochten jullie nog foutjes tegenkomen of nog meer wensen hebben, dan hoor ik het graag.

Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!