Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 16:22:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  H. Colijnschool, Tesselsestraat
| | |-+  gezocht
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: gezocht  (gelezen 8614 keer)
maartje
Gast
« Gepost op: 04-05-2007, 15:32:40 »

In een eerder bericht noemde ik Adrie de Ruiter en dacht dat ze in de Bevelandsestraat woonde. Bij nader inzien moet dit de Pluvierstraat zijn, want van school liepen we rechts richting Tesselseplein en sloegen vervolgens twee keer rechts af. Zij woonde in het eerste portiek aan de rechterkant. De speelplaats was van hun balkon zichtbaar, geloof ik. Haar geboortedatum is 21 juni 1947. Ze heeft later op de Snoeck Henkemansschool gezeten, trouwde, kreeg in ieder geval 2 kinderen en bewoonde in het begin van haar huwelijk de bovenste etage van een villa in de vogelwijk. Weet iemand waar ze nu is?
Gelogd
BartW.
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 20-05-2007, 00:29:19 »

Hallo Marijke van Spronsen,
Diegene die je bedoeld en in het eerste portiek van de Pluvierstraat woonde zoals je uitlegd ook uitkijk had op het schoolplein, heette Jozee ......  haar achternaam is mij ontschoten.  Ik vermoed dat zij op de foto... 4e klas 1956/57 met nr. 35 staat maar zeker weet ik het niet.
Adrie de Ruiter voor zo ver ik mij herinner had een lange ziekteperiode achter de rug. Ik herinner mij ook dat we met de klas destijds onder schooltijd een wandeling naar het Juliana kinderziekenhuis hebben gemaakt waarbij enkele van onze klasgenoten haar mochten bezoeken.
Zij woonde niet in de Pluvierstraat.

Klasgenoot Bart Westerduin
« Laatste verandering: 21-05-2007, 12:36:41 door BartW. » Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!