Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 14:06:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
http://allesoverscheveningen.nl/start De startpagina is uitgebreid met een Bitcoin pagina om te traden
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Thaborschool 1e, Tesselsestraat
| | |-+  1e Thaborschool, ca. 1930, personeel achter in het lokaal
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 1e Thaborschool, ca. 1930, personeel achter in het lokaal  (gelezen 10324 keer)
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 08-04-2006, 21:34:24 »


2.Meester de Boer, 3.Meester Zwets, 4.Meester Tuinstra, 6.Juffrouw De Vos, 7.Juffrouw Liefheid,<br>
9.Meester Menkman, 10.Meester Waanders?, 11.Meester Leenhout?, 12.Meester De Bruin, 13.Meester Weenink,<br>
14.Meester Van der Kamp, 17.Juffrouw Ten Have, 18.Meester Jongsma, 21.Juffrouw Meeske

Met dank aan mevrouw Pol-den Dulk, dochter van juffrouw Meeske (nr. 21) voor de foto en aan Frank den Heijer,
mevrouw Schoonenboom en Annie van Eijk-van der Zwan voor de namen.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 08-04-2006, 21:35:09 »

Hoi leen,
mijn klasgenote truus Stavenga-den Heijer,heeft via de cd haar schoonvader herkend,die 10 jaar les gegeven heeft op de 1e Thaborschool
je moet haar maar zelf benaderen via der mailadres,e-mailadres:stavenga@kabelfoon.nl sucses groet riet
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
mwmeerman
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 12-08-2006, 01:29:22 »

Hoi leen,
mijn klasgenote truus Stavenga-den Heijer,heeft via de cd haar schoonvader herkend,die 10 jaar les gegeven heeft op de 1e Thaborschool
je moet haar maar zelf benaderen via der mailadres,e-mailadres:stavenga@kabelfoon.nl sucses groet riet
no 15 is mijn moeder Johanna Maas de foto is een dag na haar verjaardag gemaakt Mieke W Meerman -van der Markt
Gelogd
mwmeerman
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 12-08-2006, 01:32:11 »

Hoi leen,
mijn klasgenote truus Stavenga-den Heijer,heeft via de cd haar schoonvader herkend,die 10 jaar les gegeven heeft op de 1e Thaborschool
je moet haar maar zelf benaderen via der mailadres,e-mailadres:stavenga@kabelfoon.nl sucses groet riet
no 15 is mijn moeder Johanna Maas de foto is een dag na haar verjaardag gemaakt Mieke W Meerman -van der Markt
Gelogd
mwmeerman
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 12-08-2006, 01:50:40 »

 Rectificatie Mijn moeder  Johanna Maas was op 7 april jarig en de dag van 8 april 2006 heb ik voor de datum van de fota aan gezien. Voor mij was de foto nieuw Mieke Meerman
Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!