Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 13:30:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  Klasgenoten gezocht van de lagereschool
| | |-+  Joost Van de Vondel School
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Joost Van de Vondel School  (gelezen 9959 keer)
Bobiena
Gast
« Gepost op: 08-02-2008, 13:43:17 »

Hallo is er iemand die ooit van deze school gehoord heeft? Toen ik een paar jaar geleden in Scheveningen was zag ik dat die er niet meer was. Ik ben daar in de jaren 1950 tot1954 op school geweest. Zijn er nog klas genoten die ik  kan herrineren? Er was een Wim de Ruiter en Hans den Heyer in mijn klas.   Cheesy Hoop wat te horen. Groete Marijke
Gelogd
marinus
Directeur
*****
Berichten: 59



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 25-02-2008, 11:56:25 »

waar moet deze school gestaan hebben ??
Gelogd
Bobiena
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 25-02-2008, 12:47:59 »

waar moet deze school gestaan hebben ??
Deze school was in de Rotterdamsche Straat Ik weet dat die nu weg is want ik heb er pas geleden langs gelopen. Er was een kleuterschool vlak naast en een kerk er achter. Ik denk dat het katholiek was. ben er nog even binnen wezen kijken en in het boek geschreven.
Gelogd
marinus
Directeur
*****
Berichten: 59



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 29-02-2008, 12:23:53 »

ja weet dat daar een schoolgestaan heeft was op laats de engelse school  ook in de 2 de Meststraat had je een Katholieken school
op die school in de Rotterdamse straat moesten we in de zomer vacantie,s altijd verzamelen voor de groepen (Vacantiebezigheid)
« Laatste verandering: 29-02-2008, 12:27:42 door marinus » Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!