Klassenfoto's uit Scheveningen
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 23:13:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.
2510 aantal berichten in 883 topics door 93 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Arie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Klassenfoto's uit Scheveningen
|-+  Lagere scholen
| |-+  H. Colijnschool, Tesselsestraat
| | |-+  Foto's Theo Pex
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Foto's Theo Pex  (gelezen 13533 keer)
Theopex
Gast
« Gepost op: 14-07-2012, 12:20:01 »



wie weet er namen bij te plaatsen.
Groeten, Theo Pex

Beste Rene en Theo,
 
Leuk die foto's. Van de meeste klasgenoten weet ik nog wel de naam.
Sommige klasgenoten zie ik zelfs nog wel eens. Maarten Korbee woont ergens in Loosduinen evenals Joke Verbaan. Nel Toet woont in 's-Gravenzande. Heb ik wel een paar keer gesproken. Tineke Roeleveld woont in Assen. Heb ik daar ook wel eens ontmoet toen ik daar in de buurt was.
 
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geholpen heb.
Groet,
Aad Gankema


Vandaag 8-11-2012 van Adri Gankema de vrijwel complete namenlijst ontvangen, dat schiet lekker op, ook hier moet het toch met de hulp van bezoekers van deze site lukken om de drie ontbrekende namen op te sporen, zou leuk zijn als het lukt!!

Theo

PS: Ik zal proberen of deze namen op Facebook te vinden zijn, maar voor de meisjes is dat wat moeilijker als ze de achternaam van hun partner gebruiken, is misschien wel leuk om te lezen hoe het in ieders leven is verlopen?


1. Evert Knoester, Meester Boender 2. Gerard vd Harst 3. Frits (Fred tegenwoordig) den Dulk 4. Kees Voois 5.Theo Pex 6. Arie van der Harst 7. Wim van der Toorn 8. Wim den Dulk 9. Teun Verheij 10. Simon de Bruin Meester touwe (gym) 11. Henk Krikke 12. Henk Aalbers 13. Mink Spaans 14. Kees Keus, Vorige week overleden
15. Lyda Groen 16. Nijs Jongejan 17. Rudi van Duijne 18. Aad Gankema 19. Hans Bruin, Meester Goudkamp 20. Joke Verbaan 21. Alie (Elles) Spaans 22. Gerda de Bruin
 23. Sjaan Bal  24. Anneke Roos 25. Anneke Jongejan  26.Jaqualine Plugge 27. Nelie Jongejan 28.Rietje Pronk

Na hulp van Mink Spaans hebben alle gezichten weer een naam gekregen, bedankt voor jullie hulp.

Theo








« Laatste verandering: 16-01-2013, 22:39:44 door Theopex » Gelogd
piet
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 18-07-2012, 15:24:27 »

tussen 10 en 11 meester Touw, gymnastiekonderwijzer
Gelogd
Theopex
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 01-08-2012, 11:25:39 »

Beste oud klasgenoten,

Bij mij zijn een aantal namen boven komen drijven, ben van sommigen niet helemaal zeker, maar mogelijk schieten bij jullie of andere  site bezoekers wel de juiste namen te binnen.
Reageer dan even, kan ook naar mijn mail adres.

tpex@ziggo.nl

           
Gr, Theo

Kreeg vandaag 7-11-2012 een aantal namen van de broer van onze klasgenoot Adri Gankema, zo schieten we al lekker op!!

.
1 ? Mr. Boender 2 Gerard v.d. Harst 3 Fred den Dulk 4 Kees Vooijs 5 Theo Pex 6 Arie...... ? 7( Wim)(Dick) v.d. Toorn 8 Wim ? 9 Teun Verheij 10 Bruin meester Touwe 11 Henk Krikke
12 Henk Aalbers 13 Mink Spaans 14 Kees Keus ( vorige week overleden) 15 Lyda Groen 16 Nijs Jongejan 17 Rudy van Duijne 18 Adrie Gankema 19 Bruin Mr. Goudkamp
21 Alie (Elles) Spaans 27....... Jongejan

 Met dank aan, René Gankema
 


« Laatste verandering: 07-11-2012, 13:40:56 door Theopex » Gelogd
Theopex
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 06-11-2012, 15:13:26 »

Kees Keus is gisteren 5-11 2012 na een lange lijdensweg  begraven
Gelogd
Roosje
Administrator
Directeur
*****
Berichten: 1077



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 09-11-2012, 10:52:05 »

Gecondoleerd, las het op internet zijn verhaal, wij wensen zijn vrouw, kinderen, familie en vrienden veel sterkte met het verwerken en met de leegte die overblijft.

Roosje
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!