Alles over Duindorp
Juni 10, 2026, 16:43:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Moppetrommel is vernieuwd http://www.allesoverscheveningen.nl/moppen
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mooi Duindorp in de Winter  (gelezen 51209 keer)
Duindorper
Gast
« Gepost op: Februari 01, 2010, 15:27:01 »

1-2-2010, Sneeuw in de duinen.


* winter_2010.jpg (56.83 KB, 800x600 - bekeken 4747 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:38:06 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #1 Gepost op: December 04, 2010, 19:21:51 »

2010
Ja Plu 4
Ik heb ook unieke winterbeelden die bij DUINDORP HOREN !
En ik begin met de  HOGE NOL


* DSC00066.JPG (99.09 KB, 640x480 - bekeken 4691 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:39:43 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #2 Gepost op: December 04, 2010, 19:23:59 »

december 2010

Ik ben de duinen in geweest prachtig gezicht !


* DSC00076.JPG (124.58 KB, 640x480 - bekeken 4670 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:40:12 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #3 Gepost op: December 04, 2010, 19:24:56 »

Zit even de foto's er uit tehalen met een klein bestand anders moet ik ze eerst aanpassen.


* DSC00084.JPG (100.93 KB, 640x480 - bekeken 4633 keer.)
Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #4 Gepost op: December 04, 2010, 19:26:32 »

4-12-2010!


* DSC00087.JPG (122.76 KB, 640x480 - bekeken 4658 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:40:43 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #5 Gepost op: December 04, 2010, 19:28:54 »

2010
Wel Plu, het is wel een tijdje geleden dat ik me liet zien maar je ziet gelijk resultaat  Hier met DUINDORP op de achtergrond  Wink


* DSC00090.JPG (114.1 KB, 640x480 - bekeken 4687 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:39:18 door plu4 » Gelogd
plu4
Forum beheerder
Directeur
*****
Berichten: 273



E-mail
« Reageer #6 Gepost op: December 04, 2010, 20:08:25 »

Duindorper en Witkwast, jullie foto's zijn geweldig!
Bij deze beelden gaat ons hartje voor Duindorp nog sneller slaan........!!!
Waar is de tijd gebleven he,  dat wij hier sleetje reden van de nol?
En niet te vergeten vanaf de hoge wandelpaden in de duinen?
In onze herinneringen hadden we vroeger strenge winters en veel sneeuw.
Dus als je deze foto's ziet is er toch niet veel veranderd!!!!

« Laatste verandering: Januari 21, 2011, 23:21:48 door plu4 » Gelogd

Op dit Duindorpforum tonen wij u
het Duindorp van vroeger,  én van nu
want niets verdwijnt in de vergetelheidszee,
geen branding neemt onze herinnering mee!
Duindorper
Gast
« Reageer #7 Gepost op: December 17, 2010, 10:16:38 »

2010
Vandaag sneeuw in Duindorp


* sneeuw_01.jpg (53.45 KB, 799x599 - bekeken 4717 keer.)

* sneeuw_02.jpg (52.6 KB, 799x599 - bekeken 4741 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:38:55 door plu4 » Gelogd
Duindorper
Gast
« Reageer #8 Gepost op: December 18, 2010, 18:52:05 »

18-12-2010: Even een paar foto's in de sneeuw  Grin Grin


* sneeuw_03.jpg (47.36 KB, 799x599 - bekeken 4646 keer.)

* sneeuw_05.jpg (50.92 KB, 799x599 - bekeken 4637 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:41:14 door plu4 » Gelogd
Duindorper
Gast
« Reageer #9 Gepost op: December 18, 2010, 18:53:34 »

 Grin


* sneeuw_06.jpg (49.64 KB, 799x599 - bekeken 4669 keer.)
Gelogd
Duindorper
Gast
« Reageer #10 Gepost op: December 18, 2010, 18:54:36 »

18-12-2010: En met mijn Rakkertje ........ hij vond het prachtig  Grin


* sneeuw_04.jpg (50.58 KB, 799x599 - bekeken 4596 keer.)

* sneeuw_07.jpg (48.33 KB, 799x599 - bekeken 4720 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:41:48 door plu4 » Gelogd
Duindorper
Gast
« Reageer #11 Gepost op: December 18, 2010, 18:55:26 »

 Grin


* sneeuw_08.jpg (44.45 KB, 799x599 - bekeken 4604 keer.)
Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #12 Gepost op: December 18, 2010, 20:09:59 »

december 2010:
Fijn een paar mooie winter beelden van onze mooie Scheveningse duinen.  
Poeh wordt wel moeilijk de meeste zijn te groot van bestand.


* DSC00121.JPG (127.27 KB, 640x480 - bekeken 4566 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:42:55 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #13 Gepost op: December 18, 2010, 20:11:03 »

.


* DSC00128.JPG (126.68 KB, 640x480 - bekeken 4655 keer.)

* Duinen_in_de_sneeuw.JPG (61.03 KB, 576x432 - bekeken 4638 keer.)
« Laatste verandering: Januari 21, 2011, 23:00:30 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #14 Gepost op: December 18, 2010, 20:14:09 »

Wil wel even zeggen dat ik hiervoor echt de deur ben uitgeweest.
Zat bijna in Wassenaar ( lopend ). En niet vanaf de voordeur !
Dit is helaas de laatste heb er wel meer maar moet de bestanden aan passen.


* DSC00139.JPG (105.76 KB, 640x480 - bekeken 4622 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:43:28 door plu4 » Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #15 Gepost op: December 18, 2010, 20:15:37 »

Vond er nog één


* DSC00140.JPG (100.84 KB, 640x480 - bekeken 4826 keer.)
Gelogd
witkwast
Member of Honor
Directeur
*****
Berichten: 144


Alles is zoals het moet zijn


« Reageer #16 Gepost op: December 18, 2010, 20:16:38 »

Ja, de winter verandert de omgeving van Scheveningen in een sprookje......!!!


* DSC00142.JPG (117.43 KB, 640x480 - bekeken 4736 keer.)
« Laatste verandering: Februari 06, 2011, 22:46:12 door witkwast » Gelogd
plu4
Forum beheerder
Directeur
*****
Berichten: 273



E-mail
« Reageer #17 Gepost op: Februari 20, 2012, 12:30:59 »

Wintertijd - Duindorp - Nostalgie!
Terug in de tijd: Pluvierhof, 1981.


* Nostalgisch_plaatje.wintertijd_in_die_goeie_oude_tijd.jpg (59.03 KB, 660x498 - bekeken 4765 keer.)
« Laatste verandering: Februari 20, 2012, 13:45:52 door plu4 » Gelogd

Op dit Duindorpforum tonen wij u
het Duindorp van vroeger,  én van nu
want niets verdwijnt in de vergetelheidszee,
geen branding neemt onze herinnering mee!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!